Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Mördbulltad ut i fingerspettsen

Publicerad 2010-08-09 22:24:47 i Allmänt,

Kan man träna tills man svimmar av trötthet så är jag nog inte långt ifrån.

Är helt mör i kroppen efter dagens träningspass. Både i huvudet och i kroppen. Det var ett tag sen vi körde så här hårt. Fick köra våra slingor i 1h 15 min, nästan hela träningspasset. Inte nog med att man tar ut sig så förbannat, man måste ha huvudet med sig genom hela övningarna så det är inte bara fysisk utmattning.

Men det är såååå otroligt skönt!!!! Var så trött efteråt att jag knappt orkade lyfta armarna och tvätta håret, men här ska vi komma i form ;) vet inte om det är kroppsformen eller fotbollsformen som är den största motivationen i de här övningarna, men nått är det iaf ;)

Önskar bara att jag hade micke hemma nu som kunde ta hand om mig, känns som man skulle behöva lite sympati och lite extra kramar när man e så här trött :P

kommer iaf sova som en stock i natt, hoppas man vaknar upp imorn av klockan bara!

Nu är det lite tv tittande innan sängen :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela