Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Matlagning och källsortering.... Hemmafru?????

Publicerad 2010-08-11 16:45:39 i Allmänt,

Grytan på spisen och jag kan slappa i soffan!

Gu va skönt de e med mat som reder sig själv! Prövar att göra en ungersk gryta idag och den ska sjuda i 1 timme. Allt är klart runt omkring så kan bara slappa lite.

Känner mig riktigt duktig idag som lyckades få iväg alla gamla tomburkar och alla vinflaskor etc. Har till och med varit och slängt dem i glasinsamlingen (Y)

Morgonen började inte så bra. Den snälla herrern som har bilen bredvid mig hade parkerat lite väl nära och eftersom jag hade mamma och pappas bil (den är ganska mycket större än min) så fanns det inte så mycket plats. Så morgonen fick börjas med lite gymnastik. Fick klättra från bakluckan för att komma in. Då var man måttligt glad!

Anledningen till att ja inte hade min bil är för att pappa har meckat lite med den idag :) han skulle byta något :P
Tack pappa för hjälpen och mamma som inhandlade de som behövdes ♥

Det fanns inga biljeter kvar till Sverige matchen ikväll så jag o my ska agera flytnissar :) vi ska hjälpa hennes syrra o hämta någon tv och som tack för de får vi fika :D yes!

Nu måste jag fortsätta med min gryta :P  recept kommer sen

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela