Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

"Får ta det med en klack spark"

Publicerad 2010-08-09 16:18:25 i Allmänt,

- Blöta skor är ingen höjdare!
-" Får ta det med en klack spark"
- Blöt inte ner mig bara

Hoppas att solen håller sig nu resten av kvällen så att träningen sen inte blir en vatten polo match (inte för att konstgräsplaner blir vattensjuka, men ändå). Vädret har ju varit mer oberäkneligt än en fjortis menshumör!

Måste sätta mig ner o kolla igenom ordentligt när studierna börjar och vilka böcker man ska ha etc. men är för lat för det just nu. Skulle hunnit med en del små saker nu under dagen sen jag kom hem men det vart annat istället.

Funderar på om man ska ta o rensa upp i datorn, är ärligt talat mest sugen på o köpa en ny men känner inte att jag riktigt har råd. Så det får bli en senare investering. Klarar mig ju men högtalarna sprakar och hackar.

Micke går på spendrups ikväll vilket innebär 3 ensama kvällar :/ tur att man tränar 2 av dem, sen får man väll terrorisera någon annan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela