Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

En spark i arslet så är man igång

Publicerad 2010-08-19 15:19:17 i Allmänt,

Nu har dagen bara sprungit iväg igen. Varför kan den inte göra de när man jobbar också?

Har nästan inte fått nått gjort av det jag hade tänkt fixa idag :/

Men har iaf hunnit med en löparrunda! Helt omoitiverad tvingade jag på mig skorna och begav mig ut. Riktigt starkt jobbat (Y)

Inception igår var grym, en film jag lätt kan se flera gånger. Pizza hut är heller inget jag säger nej till ;) riktigt gott var det!

Måste sätta mig ner och skriva ett antagningsbrev till högskolan i vår. Det börjar bli dags att kolla upp allt sånt. Känner mig lite lat och det tar inte så lång tid och göra men ändå gör man det inte.

Nä om man skulle göra det nu så har man iaf satt igång!

Bye bye!

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-08-19 15:39:49

Bloppis på bloggen! Kolla om du hittar något! Direktlänk: http://ceciliav.com/2010/august/bloppis.html#comment

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-08-19 16:25:15

haft en bra dag?=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela