Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

En riktig husmor, del 2 (?)...

Publicerad 2010-08-25 15:14:31 i Allmänt,

Man borde vara ledig lite oftare tycker jag. Man hinner med så mycket mer då :)

Olja in matbord [x]
Olja in vetrinskåp [x]
Inpregnera matsalsstolarna [x]
Tvätta kläder för hand (!)  [x]
Vika kläder [x]
Rensa upp [x]
Hitta saker som varit borta ett tag [x]

Har haft fullt upp här hemma. Och utöver allt de där så har jag till och med hunnit ta en extra koll på allt inför skolan som började idag. Skrivit ut papper som jag behöver etc!

Så jag känner att jag har varit oerhört duktig idag! Skulle åka och hälsa på bebben idag, men det vart inte av för de var ute på ärenden. Så det får bli en annan gång.

Nu ska jag bara ta de lugnt innan jag ska åka och möta upp micke. Då blir det kolla möbler på mio, stalands och bernandson upp i skörholmen. Kanske någon middag om man varit tillräckligt snäll (A)

En massage på de här skulle heller inte sitta fel. Men vem vet kanske får några fina kuddar till soffan istället :)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela