Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Stress.... But I love it!!!!!

Publicerad 2010-04-15 23:36:38 i Allmänt,

En otroligt hektisk dag, men fått massor gjort :)

Dagen började med en promenad till jobbet med en jääääätte tung väska! Bra start, kommer till jobbet svettig och med kramp i ena axeln :P Skönt att de vart en lugn dag där iaf. Gjorde årets första cyckeltur :D ännu en vårinvigning! Men lite kallt var det, hade ju inga vantar!!!!!

Efter jobbet (som ja slutade 12 idag) så bar det av ner på stan o mötte lillasyster. Ja skulle åka in till stan o hon till skolan så vi tog samma tåg. Innan de vart de en glass i solen :) I love Mangnum!!!!

Hade en het diskussion med henne på tåget och när jag reflekterar över det hela efteråt så kommer jag fram till att jag har en syster som har värre humörsvängningar än vad vädret i April har svängt! Men jag tycker om dig endå. Även fast du du lär tänka "men jag tycker inte om dig" när du ser de här ;)

Sitter på tåget o kommer på mig själv att ja glömde stämpla remsan! Det är inte varje dag man råkar planka! Nä men klev bara på tåget o tänkte inte mer på de. Tidigare när man åkte tåg så hade man ju busskort så då behövde man inte tänka på det.

Det vart ett lite längre besök i stan än vad ja räknat med, men allt gick jätte bra o de kändes likadant. Men de vart lite bråttom till tåget. Var ju tvungen att vara tillbaka i Tälje kvart i 5. Inser att ja kommer hinna med tåget som är inne till kvart i, men jag har ju inte ätit någon middag. Så messar pappa o ber han plocka upp en sallad på Nancys till mig. O underbar som han e så gjorde han det. Perfekt tänkte jag! Då händer såklart de som alltid händer när man blandar in SL och tidspress (nej det var inte insällt eller försenat), tåget åkte för tidigt! Så ja fick stå o vänta på nästa. Blev sen till samlingen men de va så söta o väntade på mig.

Väl i Tälje var de bara o hoppa in i bilen o åka till Vallentuna för match. Slängde i mig maten i bilen sen var de bara börja ladda.

Matchen i sig gick inte så bra tyckte jag. Vi hade väll ett ok spel sundtals men överlag så nej! Vi hade inte så tur med vädret heller, mitt i allt började de regna. Och en boll på konstgräs då är inte så kul. Den bara sticker! De vart 1-1 till slut men som tur e har vi en träningsmatch kvar nu på lördag :)

Imorn bär det av till Eskilstuna. Ska på nån teater där kusinens tjej spelar i. De blir kul :) Sen bär de av o hämta lite skidor inför Sälen resan.
En arbetsdag kvar sen ledig i en vecka :D helt underbart!!!!!!

Ha en underbar kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela