Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Stress och hokus pokus medel

Publicerad 2010-04-27 15:48:18 i Allmänt,

Det är alltid lika kul o börja morgonen med stress!!!!

Morgonen började ändå bra och jag var uppe i god tid. Men när jag skulle hej då till Micke så fastnade jag och vi satt och pratade en stund. Och självklart sprang tiden iväg och shit; jag ska vara på jobbet om 20 min. Så det var bara att skynda. Fick gå äckligt snabbt till jobbet vilket slutade i att man var svettig som en gris när man kom fram. 2 tummar upp på den! Men men det var inte mer än så :)

Spenderade dagen på Ica Maxi tillsammans med Mia. Så var ändå en relativt lugn dag och vi var klara i god tid. Huvudet har inte riktigt varit med idag däremot. Har dragit på mig nån förkylning så Micke och ja sitter och snörvlar i kapp här hemma (vilket mysigt inlägg de här blir :P). Men vi har iaf bunkrat på med en massa hokus pokus medel (hälsokost) här hemma för att krya på oss...

Idag har man gjort de här tråkiga som man måste göra i slutet av varje månad, det stavas R Ä K N I N G A R! Inge kul och se pengarna bara försvinna. Men nu är det gjort iaf! Tänk om man på nått sätt kunde bli kvitt de där. Typ få nån annan att betala dem åt en :P önska går ju!

Ska snart börja med middagen. Spagetti och köttfärssås, micke jobbar ju spendrups så då vill han ha de :P kan snart göra det sovandes. Men det är ju kul att det är uppskattat iaf.

Men det är ju faktiskt riktigt gott. Har man ett gott bröd till och lite färsk parmesan så är det enda som saknas ett glas rött sen kan det inte bli mycket bättre :)

Mat dags sen träning. Antar att de blir slingor idag, så gissa vem som e död efter det ^^

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela