Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Jag??? Apa????

Publicerad 2010-04-29 17:10:18 i Allmänt,


Bananas are for monkeys!

Visst, visst. Ändå sitter jag här med min banan :) sjukt gott är det iaf och en bra uppladdning inför träningen. Är lite för tajt o äta middag nu...



(Måste bara tillägga att ja älskar apan i gainomax reklamen +att chokladsmaken e godast ;P )

Har haft en riktigt tråkig dag idag på jobbet. En sån där seg dag när man nästan räknat minuterna. Bara nästan...

Nu låter det riktigt illa, men det är det inte! Man har såna dagar ibland :P



Efter jobbet vart de en promenad till willys o handla lite frukost som började ta slut + lite gottgott till ikväll :)

Efter det vart de lunch vid vattnet med micke och senare en tur ut i skogen till nån motorbyggare.

Ikväll blir det middag ute efter jag tränat klart. Blir lite firande för att våren har gått så bra för micke. Så blir indiskt... Mums :) sen när vi kommer hem blir det fruktsallad om vi inte är för mätta...

Har ringt lite samtal idag och bokat in lite saker :) så kan bara säga att jag längtar... Hard work!!!!

Nä dags o hoppa in i träningskläderna. Sista träningen inför matchen på lördag :)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela