Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Idiotisk glidtackling, irritationen är ett faktum!

Publicerad 2010-04-12 22:54:12 i Allmänt,

Helt slut i huvudet nu!
Hann med allt jag skulle göra idag + lite till. Känner mig riktigt stolt och produktiv idag.

Var en slapp träning, tyvär börjar mina benhinnor ge vika. Utmattning? Tror nästan det. Kände av dem träningen efter rönninge matchen redan. Så de har varit sisådär under veckan. Men nu märker ja de. Dom e trötta. De e ganska irri med tanke på att de inte e så mycket man kan göra. Eller kan man det? Jag tejpar just nu och det hjälper, men inte mot utmattningen. De e väll bara vila? Nått mer som e oerhört irriterande de e folk som inte kan spela fotboll! Vad f*n har de där o göra. Bara för att man inte hänger med så gör man en glidtackling bakifrån. Hallå det är en träning?!?! Skaderisken är ju riktigt stor. Man vill ju inte skada sig på en träning innan säsongen ens börjat. Även om de e under säsongen. Nä de skulle jag inte palla. Okej att man e tävlingsinriktad och vill ge allt för att de andra laget inte ska vinna. Men kom igen! De här är en träning inte en VM final och det är dina lagkamrater!
Nä ja undrar vad man tänker när man gör en sån galen grej!

På söndag drar jag o Micke till Sälen. Ska bli så skönt o komma iväg bara vi 2. Iaf nåra dar. Komma bort från vardagen och allt här. Bada bastu, jacuzzi (utomhus) och åka skidor om vädret tillåter :)

Nedräkningen börjar lite lätt.

Micke borta ikväll igen. Nattjobb för honom 2 nätter nu så får sysseltsätta mig själv under de kvällarna .



God natt :) (en liten bild från london nu i februari)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela