Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Fullt ös, medvetslös (?)

Publicerad 2010-04-12 14:29:57 i Allmänt,

En dag med fullspäckat schema :) ganska skönt faktiskt, tycker om när det flyter på och man har saker att göra. Har ett litet schema man ska hinna med idag på eftermiddagen. Då har jag ändå redan hunnit vara på jobbet och haft en körlektion idag + varit och handlat. Ganska stolt ;)

Idag blir de äntligen dags att anmäla sig till skolan, ska deklarera, skicka lite mail, plugga lite teori och lite andra saker :) de ska ja hinna innan jag åker o tränar ikväll :) juste, ska hinna laga mat där emellan. Som sagt fullt upp (Y)

Har börjat fundera lite på vad man ska göra till sommaren. Måste ju slå förra årets resa (cyckel semester till Gotland) Har en hel del idéer. Ska bara prata med Gnesta o Elin lite så får vi se vad de tycker, om de nu inte har annat planerat (ja, jag syftar på dig Gnesta ;P )

Nä nu måste jag sätta igång så jag hinner med de mesta iaf. Lägger upp match referatet sen igår strax...

Bye bye

Kommentarer

Postat av: Ankiepankies

Publicerad 2010-04-12 14:53:58

Hoppas du får en härlig måndag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela