Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Ett stort jävla oväder; Tupelo

Publicerad 2010-04-29 20:21:21 i Allmänt,

Blixtar och dunder. Va fan e de som händer????

Har precis kommit hem ifrån träningen.. Som för övrigt gick riktigt bra.. Känns bra i kroppen nu så hoppas de håller sig till på lördag (kl 15.00 @ Jalla vallen! Glöm inte de)
När jag kom hem och tog i handtaget så kände ja på mig att nått var fel. Det kommer inte bli nån middag ute tänkte jag...


Och mycket riktigt.. Kommer in o där sitter micke i telelfonen. Det visar sig att alla missat att han skulle jobbat inatt också... Som tur är så kommer underbara henke till undsättning o hoppar in för honom. Men de betyder att vi ska vara hundvakt åt lilla minus... Inte mig emot, hunden e ursöt :) men ingen middag ute,  igen! det verkar vara en förbannelse över oss att vi inte ska få gå ut o äta... (Bilden på mig är helt hemsk, men minus e söt :) )

Men blir ändå hämtmat från kolgrillen så vi går inte helt lottlösa. Sen älskar ju ja tzatsiki ;)

Sen blir de ju självklart efterrätt; FRUKTSALLAD :D

Så mitt i allt kaos så blir det en mysig hemmakväll trots allt :)


Som micke säger om de här ovädret Tupelo (Nick Cave and the bad seeds)

Bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela