Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Don't jinx it!!!!

Publicerad 2010-04-27 21:58:57 i Allmänt,

Med facit på hand och en liten utskällning så kom man på att de kanske inte var så smart att träna. Ärligt talat tycker inte jag de heller. Men inte tänkte jag på det. Förkylningen fanns inte i mitt huvud. Det enda som fanns var att ja måste träna eftersom ja missa förra veckan.

Blir det värre så får ja skylla mig själv, men får hoppas ja klara mig ifrån det. Har krupit upp i soffan nu med en kopp te, mitt tjocka täcke o ligger o kollar på CL.

Träningen i sig var som väntat jobbig; det är ju Tisdag! Slingorna tar kål på en. Man var helt matt i benen efteråt = skönt!!!! Det gick förvänadsvärt bra faktiskt och nu när jag tänker efter, speciellt med tanke på att man har nå skit i kroppen. Dumstolt!

Sitter som sagt och kollar på cl nu. Som väntat och till min besvikelse så kommer Bayern ta ena final platsen. Jag tror trots Barcas start att de e dom som kommer mötas i finalen. Trots det så kommer det bli en av de tråkigaste finalerna på länge i cupen. Bayern spelar så tråkig fotboll att man ledsnar redan 10 min in i matchen. Just nu är enda anledningen till att ja kollar på matchen för att de inte finns något annat på tv. Sen om man ska vara extra pet noga så kollar jag ju inte. Sitter mest med datorn och håller på. Nä men ett riktigt tråkigt lag med typisk TYSK FOTBOLL.

Under tiden sitter jag o gör en back up på mina bilder. En lagkamrat berättade igår att hennes dator hade crashat och idag berättade syrran att, ja nån var det iaf, de personens dator hade med kolapsat. Hur kul är det liksom. Vart lite panikslagen då och kände att ja var tvungen att göra en back up. Hela mitt liv ligger på min dator. Och alla bilder. Jag skulle nog bryta ihop om de försvann!

Dags att fortsätta så inget ont händer bara för att ja skriver om de; Don't jinx it!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela