Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Aprilväder och Fame

Publicerad 2010-04-17 10:07:44 i Allmänt,

Vart en ny fartfylld dag igår. Knappt hann man hem innan man skulle iväg igen. Men så är det ibland.

Dagen i sig började som en tråkig dag med en massa regn. När man kom till jobbet så såg man att man skulle ha en promenad. Jippi tänkte jag (Y). När vi sen åker ut så börjar det o snöa!!!! Då blev man ju ännu gladare över det! Jag som hade räknat med bil schemat och var inte alls rätt klädd. En tygjacka och skor som läckte! När det sen väl var dags för promenaden så sprack de upp och det vart sol :D helt underbart.

Igår var en sån dag då jag riktigt aldrig vaknade. Så efter lunch kände ja mig som ett vrak och fick gå o dra i ögonlocken hela tiden. Sen ringde mormor o sa att hon skulle komma halv 5 istället för 5 så ja kände lite stress sen när ja gick hem. Var ju tvungen att äta o göra mig i ordning innan vi skulle sticka.

När vi går från jobbet så är de sol o ja räknar ut att ja kommer vara hemma typ 4. Aja, jag hinner tänkte jag. Så jag börjar gå och då börjar April vädret leka med mig igen! Det börjar regna!!!!! Åhh tänker jag, jag kommer vara dyngsur när ja kommer hem. Men de va ja inte

Hemma började ja göra mig i ordning o när ja tänkte slänga i mig nått så ringer mormor o säger att hon e framme. Då e kl kvart över 4 :P så med mackorna i högsta hugg springer ja ner till bilen. Vi skulle först förbi min moster i Nykvarn o åka med dem o sen hämta upp min andra moster i Åker. Sen vidare till Eskilstuna.
När vi kom till Nykvarn vid 20 i 5 så säger min Moster att vi skulle kommit halv 6 -.- kul tänkte ja! :P

Väl i E-tuna så kollade vi på kusinens tjejs teater/musikal. De går sista året på gymnasiet så håller nån avslutsgrej. Det vart Fame :D riktigt bra o kul var det :) Så har ni vägarna förbi E-tuna så borde ni kolla på den. de finns affischer utsatta. Vet inte hur många föreställningar de va. Men nåra till e de :)



Kul dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela