Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Budapest - en plats i hjärtat

Publicerad 2011-09-21 23:55:30 i Tips,

I februari så var vi i Budapest och jag bara älskade den staden.
Riktigt god mat och vinerna var helt amazing.
Ungerska viner är riktigt underskattade och utbudet på systembolaget är riktigt dåligt
(visserligen kan man nog beställa men ändå)

Det är ett av ställena jag varit på som jag verkligen vill åka tillbaka till.

Min mamma kom precis hem därifrån och det gör ju inte längtan värre(!)

Men tänkte lägga upp lite bilder på lite mathöjdpunkter där ifrån :)








(Behöver jag nämna att vi var där under alla hjärtans dag :)? )

Säger bara:
ÅK TILL BUDAPEST FÖR GOD MAT OCH DRYCK!

Enjoy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela