Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Är som mest effektiv när man inte tänker på det

Publicerad 2011-07-07 00:15:05 i Allmänt,

Har hunnit med så grymt mycket saker idag.

Började morgonen med ett besök. Mickes faster från Australien som är och hälsar på i Sverige kom förbi imorse tillsammans med mickes pappa.

Efter det bar det av på akupunktur. Riktigt skönt. Kändes mycket bättre idag. Men har fortfarande låsningen kvar som sätter sig hela tiden. Kanske borde ringa kiropraktorn igen?

Efter det bar det av till jobbet. Lite mer folk och lite mer fart idag.
Dagen slutade med att jag fick med en massor av godsaker hem. Och det äts ju inte upp här hemma. Så på vägen hem åkte jag förbi mamma och pappa och dumpade kakor och tårtbitar där.
Hoppas det var uppskattat :) Mamma har ju tjatat på mig att hon vill ha det :P

Så efter att ha varit där ett tag så bar det av hemåt och en spa kväll.
Tyckte verkligen att jag gjort mig förtjänt av att skämma bort mig själv lite. Så känner mig som en ny människa nu :)


Imorn blir det o träffa Kemi. Länge sen sist ju :(
Hoppas vi har tur med vädret. Jag vill åka till stranden.
Har inte varit på stranden än i år. Och har heller inte tagit mitt första dopp. Kanske dags för det?



Håll tummarna för sol imorn nu!

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela