Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Akupunktur är ett bra sätt att börja dagen med

Publicerad 2011-07-04 22:19:42 i Allmänt,

Den här veckan ska min rygg bli bra!

Var iväg på akupunktur imorse. Blir även onsdag och fredag. Nu ska det stickas här så att jag blir pigg i ryggen till resan fotbollssäsongen drar igång efter sommaruppehållet.

Känns lite mysko efter nålarna, men det är en sån otrolig lättnad i kroppen efteråt. Sen är ju jag lika klantig varje gång. DRICK VATTEN EFTERÅT SANDRA!
Den här gången fick jag lite hjälp på traven iaf, men man ska ju dricka hela dagen. Annars får man ont i huvudet!
True story!

Det var en riiiiiktigt lugn dag på jobbet idag. Regnet skrämmer iväg alla gäster :(
Så jag spenderade min dag med att fylla upp thé påsar. Men jag klagar inte. det luktar ju sååååå gott :D
Speciellt när det regnar ute!




Nu ska jag o micke sätta oss med hans bokföring. Kul (Y)
Men vad gör man annars en måndag kväll ;P

Nu är det bara 9 dagar kvar :D

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela