Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

10 dagar kvar, sen åker vi!

Publicerad 2011-07-03 13:33:44 i Allmänt,

Då har man precis börjat kurera sig efter en matförgiftning/magsjuka.
Två riktigt roliga dygn har det varit (NOT!) Men nu börjar jag iaf känna mig bättre.

I fredags var vi på Kinnekulle hela dagen, vi åkte dit redan i torsdags. En riktigt trevlig dag men det kunde ju varit lite varmare :P

Skulle jobbat både i går och i dag. Men så blev det inte. Men imorn är jag back on track :)

I dag är det bara 10 dagar kvar tills vi åker. Gu va jag längtar. Ska bli så skönt o komma bort lite. Sen så ska det bli jätte kul o träffa syrran, liam o jm igen :)

Liam har jag ju inte sett sen i vintras och för någon vecka sen fyllde plutten 5 år. Så ska iväg o leta efter en rolig present till honom som vi kan ta med ner.

Skulle helst vilja hitta något som de inte kan skaffa där nere. Något "svenskt"! Självklart kommer vi köpa med svenskt lösgodis ;)

Lite bilder från mitt smultronställe :)
Räkande och kom på att de e 6:e gången jag åker dit.

stranden i ville franche



utsikten från systers hus



monaco (bara 20 min iväg)



Rosé inne i Nice




Längtar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela