Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Recept på en lyckad lördagskväll

Publicerad 2010-05-16 02:52:31 i Allmänt,

Trött, sliten men inte onykter! Det var lördag kväll va?

  • Underbara vänner
  • Skönt väder
  • Glatt humör
  • En kille i rosa skjorta, sjungandes och dansandes som en riktigt dansbands nörd (Gnesta)

Nyss hemkommen från en nykter utekväll med de bästa.

Började hemma hos mamma o pappa med sing star och för de andra dricka.

Sen bar det av ner på stan och efter lite tid så bestämde vi oss för sailors, första gången ja var där inne. Inte min typ av ställe direkt. Hade nog inte kännt mig så bekväm där även om jag var full. Det är en lite rockbar. Jag brukar inte ha några problem med rockbarer, Medusa tycker jag är ett härlig ställe, men just det här stället kändes lite, ja konstigt. Det är tur att man har så underbara kompisar som livar upp allt lite.

Vi kom aldrig vidare till dansgolven utan fastnade där i samtalen. Känns inte så konstigt med tanke på att ja tycker vi träffas allt för sällan, så vi fastnar i det ena ämnet efter det andra.

Sen vart de en promenad hem tillsammans med Elin. Det var lite småkyligt så det är riktigt skönt att ligga i sängen just nu.

Snart om nån timme eller så så kommer Micke hem. Inte helt fel avslutning på en lyckad lördag kväll :)

Sov dags nu. God natt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela