Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Jag är världens lyckligaste människa!

Publicerad 2010-05-24 23:49:42 i Allmänt,

Fy faaan vilken underbar dag :D

Dagen kunde inte börja på ett bättre sätt; Med ett körkort :D det känns fortfarande helt overkligt.

Efter det bar det av ner på stan o käka lunch med micke och sen dök elinpelin upp. Vi drog vidare hem till mamma och pappa. För en bil måste man ju ha de första timmarna man har kortet :)

SÅ vi åkte runt lite och till slut bar det av ut till malmsjön där jag o elin låg o stekte i solen. Och vi fick fin besök 2 ankor som sprang runt oss. Det var verkligen nära och så fort kameran kom upp så stack dem. När vi la ner dem så kom de fram igen. Wannabe a celeberty? They wish :)

Kan det blir bättre? Strålande sol, en strand, köra dit själv och en underbar kompis! lyckan är som gjord!



Träningen idag gick hur bra som helst idag också. Det är så skönt med special träning :)

Nu under kvällen har jag bara åkt runt i bilen med lilla syster och självklart var vi tvugna att inviga det med att åka till Mc' Donalds och köra Mc' Driven :D

Imorn har jag till o med bilen till jobbet.

Jag känner mig som världens lyckligaste människa just nu! Allting känns så bra, fantastiska vänner, körkortet i handen, fotbollen går super och viktigast av allt, jag har en helt underbar pojkvän!

Lyckan är total!

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela