Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Fotbollsuppladdning!

Publicerad 2010-05-22 11:06:46 i Allmänt,

God morgon :)

Tog en liten sovmorgon idag, trots att man vaknade vid 8 :)

Just avslutat frukosten och funderar på om man ska ta tag i lite hushållssysslor så det ser någolunda acceptablet ut när micke kommer hem :)

Gu va ja önskar att ja hade hund nu. Är så sugen på att gå ut på en lång promenad. Ska iväg om ca en timme till eskilstuna och spela match.

Lite jobbigt när matcherna ligger på eftermiddagen, hela dagen bara försvinner då.

Hoppas att vi spelar 3-4-3 idag. Annars kommer jag få spela ytter och ärligt talat är det inte så lockade att göra det. Jag har tränat som forward hela försäsongen och känner att jag aldrig kommer in i det om jag ska hålla på o hoppa fram o tillbaka. Sätt nån annan på kanten som vill spela där och låt mig konkurera om min plats. Jag sitter till o med hellre på bänken om det är så, bara jag får min chans.

Dags att sätta igång nu så man slipper stressa :)

Wish me good luck

Kommentarer

Postat av: Kemi

Publicerad 2010-05-22 11:23:58

syyyynd bruden...du är ytter idag! ;)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-05-22 19:16:21

Haha jo tag, jag förstod nästan det ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela